Klacht Drphone.nl: sim kaart ongevraagd verwijderd

Klachtnummer
# 371900
Gebruiker
Renate
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen goede ervaring opgedaan bij dr Phone in Doesburg; allereerst vrij lompe weinig service gerichte houding naar mensen die duidelijk niet 100% gezond zijn. Verder is bij het in reparatie afgeven toestel mijn sim kaart (een abonnement!) ongevraagd verwijderd - het toestel maakt er sindsdien melding van - en vervangen door een louche andere kaart zonder 'lading'. Ik zou alsnog een abonnement hebben moeten nemen. Ik ben hier boos over en heb er geklaagd. Uiteraard alles geblokkeerd.

De oplossing

Houding verbeteren en excuses aanbieden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Drphone.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Drphone.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen