Klacht Drufire: deur verzakt steeds waardoor de deur niet meer sluitend is.

M.D.M. Daalman

Zeer ontevreden over de service en afhandeling van Drufire! Sinds december 2012 een houtkachel instyle 1000 en vanaf dag 1 een probleem met het sluiten van de deur. De dealer heeft 2 maal een poging gewaagd maar kreeg dit niet goed herstelt. Hij heeft Drufire ingeschakelt en deze zijn langs gekomen, het probleem was opgelost met wat buigen van een onderdeel maar kwam de winter daarna weer terug. Weer contact gehad en ze zijn nogmaals langsgekomen, de deur is er uit geslepen en opnieuw in gelast. Ik heb ook gevraagd hoe het zit met de garantie en mij werd verteld dat ik gewoon kan bellen als dit probleem zicht weer ooit zou voor doen. Na 2 winters stoken weer hetzelfde probleem. De dealer waar hij vandaan komt bestaat niet meer dus contact gehad met Drufire en de beste Meneer genaamd Peter zou overleggen met zijn leidinggevende. Meerdere malen moeten bellen omdat ik niks meer vernomen had, ik zou terug gebeld worden en daar heeft de beste meneer zich niet aangehouden. Nu bleef hij maar door drammen om een andere dealer in te schakelen waar ik het niet mee eens was. Uiteindelijk heeft hij gezegd dat ik maar een dealer moet langs laten komen om de kachel een beurt te geven op eigen kosten. Een kachel heeft idd onderhoud nodig maar het lijkt mij niet de bedoeling dat je om de 2 jaar moet gaan lopen buigen aan metalen strips de kachel is gemaakt om tegen hete temperaturen te kunnen, heb dit ook nog nooit iemand horen zeggen die ik in mijn kennisen kring ken met een houtkachel.
Service dus gewoon echt waardeloos en voor mij in de volgende woning gewoon een houtkachel fabrikant die achter zijn product staat en zo een probleem ook redelijk oplost i.p.v afschuift.

Graag nu een keer een goede oplossing zodat dit nu een keer echt opgelost is en niet over 2 jaar weer terug is. Hij is namelijk vanaf plaatsing niet in orde en het probleem herhaald zicht steeds desnoods een nieuwe haard want dit zit vanaf de fabriek al niet goed.

Wij vinden dat Drufire hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Drufire?