Klacht Drukwerkboys.nl: Bestelling niet binnen de afgesproken tijdsbestek

Despucio

Niets is waar van de levertijd.. Had verwacht dat ik de aantal flyers die ik besteld had binnen de vermelde tijdsbestek geleverd zou krijgen. Op mijn emails werd eerst niet gereageerd, en op de dag dat ik het geleverd zou krijgen, kreeg ik de mededeling dat het door de drukte niet zou lukken en dat ik het pas 4 dagen later zal krijgen.. Nou lekker is dat, de bureau die de flyers zou uitdelen had het ook gisteren verwacht en niet 4 dagen later. Nou is ook de vraag hoe serieus ik door klanten genomen zal worden als ik flyers uitdeel waar al 4/5 dagen zijn verstreken vanaf de startdatum van de actie.. Ook heb ik heel veel ingekocht omdat ik na het verspreiden van de flyers op heel veel klanten had gerekend.. Ingekochte dingen zijn levensmiddelen die dus niet lang houdbaar zijn. Na 4 dagen zijn ze dus niet vers meer. Zeer slechte service van DrukwerkBoys.. Ook worden mijn emails en telefoons niet meer beantwoord.. Dan maar op deze manier..

Zo snel mogelijk geleverd krijgen en de volgende keer hetzelfde product gratis krijgen.

Wij vinden dat Drukwerkboys.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Drukwerkboys.nl?