Klacht Drukzo.nl: Slechte service bij onverwacht verleggen van uiterlijke leverdatum
Details
Klacht
Zeer slechte service. Ik heb een vlag besteld en daarbij zeer goed gekeken naar de uiterlijke leverdatum. Ik wist dat deze vijf dagen na goedkeuring was en niet vijf dagen na bestelling. Daarom heb ik op donderdag 9 februari de goedkeuring doorgestuurd en een bevestiging hiervan ontvangen vanuit drukzo. In deze laatste bevestiging/goedkeuring stond dat de uiterlijke leverdatum donderdag 16 februari zou zijn, wat precies op tijd was. Vervolgens heb ik op dinsdag 14 februari online gekeken en gezien dat de uiterlijke leverdatum opeens was versprongen naar vrijdag 17 februari. Ik had hierover geen enkele waarschuwing gekregen en toen ik hiervoor opbelde naar drukzo voor verheldering werd mij het verwijd gemaakt dat ik hierbij fout zat en "waarschijnlijk niet eens goed op de site had gekeken toen ik de bestelling plaatste". Er was vanuit drukzo geen enkele tegemoetkoming. Het enige dat zou kunnen was 10% korting op een volgende aankoop, maar die kan iedereen überhaupt al krijgen. Tijdens dit gesprek is mij niet duidelijk geworden waarom die laatste bevestigingsmail niet bindend zou zijn. De telefoniste zei dat ik een of andere deadline had gemist, maar er is nergens melding gemaakt van een deadline en daar komt bij dat de bevestigingsmail van drukzo op de donderdag zelf nog is verzonden; wat vreemd is na een 'deadline'. Hier heb ik geen antwoord op gekregen, het enige wat de telefoniste wist te zeggen was dat drukzo niets fout heeft gedaan en dat ze mijn vraag begreep (wat volgens mij dus niet het geval was, want ik heb geen bevredigend antwoord gekregen).Gewenste oplossing
Na lang aandringen van mijn zijde zijn we tot de overeenkomst gekomendat ik de mogelijkheid kon krijgen om de vlag retour te sturen en mijn
geld terug te krijgen nadat drukzo de vlag vernietigd zou hebben. Ik
raad u aan om in het vervolg uw klanten vriendelijker te benaderen en uw
fout toe te geven. Indien u nog steeds niet vindt dat u fout zit, kan
ik u aanraden het systeem duidelijker te maken en de uiterlijke
leverdatum niet te vernoemen wanneer u hier niet aan kunt voldoen en u
niet te verschuilen achter 'dealines' die nergens zijn vernoemd.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.