Klacht Drum tabak: Samengeperste Schiphol zooi

Klachtnummer
# 157224
Gebruiker
Jacqueline
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb afgelopen donderdag 24/2/2016 twee sloffen á 10 pakjes Dutyfree Original Drum op Schiphol gekocht. Deze tabak is totaal anders van samenstelling dan de reguliere pakjes van 50 gram. Een en al gruis en van een (volgens mij) andere tabaksoort dan normaal. Óf productie-afval. Het is niet te roken! Vorig jaar ook al zo, maar dacht een eenmalige 'misproductie' gekocht te hebben. Maar nee, de kopers op Schiphol worden ronduit belazerd met de vanuit Engeland afkomstige inferieure shag.

Overigens, ook de normale shag vanuit de winkels vertoont hoe langer hoe meer gruis.
Wat is de reden hiervoor? Ben al meer dan 45 jaar trouw Drum roker. Moet ik over naar ander merk?? Kom op mensen, dit kan zo écht niet!

Gewenste oplossing

Hoef geen geld terug. Gewoon 20 pakjes 'rookbare' Drum Original. Als dit niet mogelijk is dan mijn € 102 terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Drum tabak hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Drum tabak?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen