Klacht Drymate: Drymate wasrek besteld, betaald, maar niets ontvangen.

Klachtnummer
# 68754
Gebruiker
P.E. Schreuders
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onlangs besloot ik tot de aankoop van een ‘revolutionair wasdroogrek’ genaamd Drymate. Via Google vond ik een site van Drymate zelf (?): www.drymate.eu. Het leek mij het beste om daar het rek te bestellen, ook al zat de site wat amateuristisch in elkaar en zijn de video's tenenkrommend.
Ik plaatste de bestelling op 19 mei, betaalde € 66,95 per iDeal en ontving een bevestiging van de firma VORSCON B.V. met een ordernummer: 423.
Dit is het enige wat ik van de firma Vorscon bv heb ontvangen. Twee weken later was het rek nog niet bezorgd. Ik heb twee maal gebeld naar telefoon 0348-434973 in Woerden, maar er werd beide keren niet opgenomen. Uiteindelijk schreef ik op 18 juni een mail waarin ik dit meldde en verzocht het betaalde bedrag te retourneren. Ook hier hoorde ik niets op.

De oplossing

Het betaalde bedrag af € 66,95 retour te ontvangen op IBAN:
NL40 INGB 0001859760 t.n.v. P.E. Schreuders te Amsterdam

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Drymate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Drymate?