Klacht Drystyler.nl: Betaald maar geen product

Klachtnummer
# 457676
Gebruiker
eilandbewoner
Datum
0 reacties

Details

De klacht

19 mei besteld en geen product ontvangen, staat wel dat het product is afgeleverd. Meerdere keren gemaild maar krijg elke keer het antwoord dat hij bij de vervoerder ligt en elk moment geleverd kan worden en dat er vertraging is vanwege het virus. Nu, 25 juni, nog steeds niks ontvangen.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Drystyler.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Drystyler.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen