Wij vinden dat Drystyler.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Drystyler.nl: Drystyler Brush Pro besteld, betaald maar nooit ontvangen.
Details
De klacht
Ik heb op 16 mei jl. een Drystyler Brush Pro gekocht via drystyler.nl maar de bestelling nooit ontvangen.Ik heb wel een bevestigingsmail ontvangen met de mededeling dat het wat langer kon duren (14 dagen, i.v.m. Coronavirus en externe leverancier). Kijk ik bij mijn track & trace dan staat er "delivered" terwijl dat niet het geval is.
De oplossing
Mijn Drystyler binnen 3 dagen leveren of mijn geld terug storten.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.