Opgelost door Drystyler.nl: Drystyler Brush Pro besteld, betaald maar nooit ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 453483
Gebruiker
Mevrouw van Nepscheuten
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 16 mei jl. een Drystyler Brush Pro gekocht via drystyler.nl maar de bestelling nooit ontvangen.
Ik heb wel een bevestigingsmail ontvangen met de mededeling dat het wat langer kon duren (14 dagen, i.v.m. Coronavirus en externe leverancier). Kijk ik bij mijn track & trace dan staat er "delivered" terwijl dat niet het geval is.

De oplossing

Mijn Drystyler binnen 3 dagen leveren of mijn geld terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Drystyler.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Mevrouw van Nepscheuten
    Datum
    Gisteren de klacht geplaatst en binnen 2 dagen alsnog de Drystyler ontvangen!
  2. Auteur
    Mevrouw van Nepscheuten
    Datum
    Blij dat ik uiteindelijk mijn bestelling toch nog ontvangen heb.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mevrouw van Nepscheuten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een dag nadat ik een klacht had ingediend en weer een mail had gestuurd werd de hairstyler geleverd. Ik heb er te lang op moeten wachten maar uiteindelijk ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Drystyler.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen