Opgelost door Drystyler.nl: Geen product mogen ontvangen wel betaald.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 455281
Gebruiker
Wendy038
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb 15 mei het product besteld en heb er ook nog eens extra betaald voor track en tracé maar heb nooit een orde nummer gekregen als ik ze een mail doe krijg te horen dat ik er inderdaad er tussen sta maar dat het door de corona wat drukker is en daardoor het kan wezen dat het product langer opzich laat wachten.

Inmiddels ben ik een maand verder heb nooit het product mogen ontvangen maar ook nooit de orde nummer ontvangen of bevestiging dat het bestelling binnen is gekomen met alle informatie.
Ook is er nergens een telefoonnummer te vinden.ook ik voel me bedonderd !!
Hoop dat jullie tips hebben wat ik ermee kan doen enz.

Heb dat ik gauw het product alsnog mag ontvangen en anders het volledige bedrag terug

De oplossing

Of het product als nog toesturen of geld terug het volledige bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Drystyler.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wendy038
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik werd de dag ervoor gemaild dat het een van deze dagen het product in ontvangst kan nemen. En inderdaad de volgende ochtend werd het inderdaad bezorgd. Dus ik ben tevreden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Drystyler.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen