Klacht Drystyler.nl: Wel betaald, maar niks geleverd!

Klachtnummer
# 456453
Gebruiker
Siem25
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De status van mijn product blijft op onbekend staan, terwijl ik inmiddels ruim drie weken geleden mijn bestelling heb geplaatst. Ook reageren ze niet op mijn inmiddels meerdere verzonden e-mails. Kortom, wel betaald, maar niks ontvangen. Waardeloos!

De oplossing

Duidelijkheid over het termijn wanneer ik mijn product ontvang, reageren op mijn e-mails en zo nodig geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Drystyler.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Drystyler.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen