Klacht DSL B.V.: Oplichting

Klachtnummer
# 514369
Gebruiker
LuchtigeBosbes#79
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wanprestatie. Zeer hoog tarief in rekening gebracht voor diagnose zonder iets op te lossen. Nog geen uur werk: weekendtarief 285 euro, voorrijkosten 65 euro. In totaal 423 euro kwijt voor constatering waar de lekkage zit. Dochter onder druk meteen laten betalen.

Gewenste oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DSL B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DSL B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen