Klacht DSP: Camera wordt niet onder garantie gerepareerd

Fompe

Ruim 2 weken geleden is het beeldscherm defect gegaan (geen beeld). Camera fotografeert nog wel. Ik heb de camera ter reparatie opgestuurd naar DSP Digital Service Point B.V. Zonder hoor en wederhoor wordt 'valschade' geconstateerd en in verband gebracht met het defect en wordt reparatie onder garantie geweigerd. Het toestel is inderdaad bijna een jaar geleden gevallen met lichte cosmetische schade maar heeft daarna nooit gebreken vertoond. Sinds vorige week is het scherm defect. Ik kan dan ook niet anders dan concluderen dat dit defect niks met het vallen te maken heeft. Uitgaande van de klantvriendelijkheid, coulance en redelijkheid van Canon Nederland N.V. en DSP Digital Service Point B.V. en mijn rechten als consument vraag ik DSP BV hierbij het toestel alsnog onder garantie te repareren.

Camera wordt alsnog onder garantie gerepareerd.

Wij vinden dat DSP hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DSP?