Klacht Dsquared-online.nl: niet leveren na betaling en ook geen terugbetaling

Klachtnummer
# 8919
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21 juni jl. heb ik via de site www.Dsquared-Online.nl 2 paar schoenen besteld. De bestelling werd direct per mail werd bevestigd. Ik heb vervolgens totaal € 144,20 betaald naar een bankrekening in China. Op 26 juni is het bedrag van mijn rekening afgeschreven en op 29 juni kreeg ik per mail (dsquaredonilne@gmail.com/Jack Zou) bericht dat de schoenen niet geleverd konden worden. Op 3 juli kreeg ik een mail met het verzoek andere uit te zoeken. Daarop heb ik gereageerd dat mijn zoon geen andere wilde en dat ik dan mijn geld terug wil. Omdat ik vervolgens niets hoorde, heb ik op 13 juli weer een mail gestuurd met het verzoek te reageren. Op 13 juli ontving ik daarop een mail dat hij het bedrag alleen terug kan betalen onder aftrek van € 30,- administratiekosten (van de bank). Ik heb hierin toegestemd en vervolgens gebeurt er niets meer. Op 19 juli heb ik nog een herinneringsmail gestuurd, maar tot op heden geen reactie en geen geld. Ik wil vooral ook anderen waarschuwen niet met deze organisatie/site zaken te doen.

De oplossing

Graag mijn geld terug, nu de gewenste schoenen niet geleverd kunnen worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dsquared-online.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dsquared-online.nl?