Klacht dsw-kuipstoel-kopen.nl: Ik krijg mijn geld niet terug

Klachtnummer
# 311823
Gebruiker
Evdm85
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Stoelen vooruit betaald, telefonisch bevestiging ontvangen dat we de stoelen via Post.nl kunnen retourneren en dat ons geld wordt teruggestort.

Inmiddels zijn we sinds de goederen zijn geretourneerd, 5 weken verder...
Ik heb 5x keer gebeld, 6x gemaild, alles zonder tegenbericht. Steeds wordt om een ordernummer gevraagd en beloofd dat alles die avond in orde wordt gemaakt. Andere reacties zijn:
sorry nog geen tijd gehad
ik ben het vergeten
U belt steeds als ik niet op kantoor ben
De administratie pakt vanavond alle spoedgevallen op,
Uw mails zijn waarschijnlijk in de spam terecht gekomen, kunt u ons nogmaals mailen...

De laatste telefonische reactie lettterlijk: "jezus man, doe niet zo moeilijk, ik zeg toch dat het wordtt overgemaakt...." en als klant kreeg ik de hoorn erop!

Nadat ik heb aangegeven mijn rechtsbijstand in te schakelen, is een pover mailtje ontvangen: "Hierbij bevestiging! Geld is al meegenomen in betaalbatch.
Mvg
Adam"

Inmiddels is er nog geen geld ontvangen.

De oplossing

Overmaken van het gewenste bedrag van dat dit bedrijf ons schuldig is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat dsw-kuipstoel-kopen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over dsw-kuipstoel-kopen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen