Klacht dsw-kuipstoel-kopen.nl: Vertraagde levering, verkeerde onderdelen en niet-reagerende klantenservice

Klachtnummer
# 420005
Gebruiker
Gebruiker1575232963
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik bestelde op 12 januari twee stoelen bij Kuipstoel-Kopen via Bol.com. Het pakket is op 22 januari steeds niet ontvangen door Post.nl en ik heb contact met hen opgenomen. Het pakket werd snel geleverd, maar met de verkeerde onderdelen (metalen platen waaraan de stoelpoten zijn bevestigd). Ik heb ze meerdere keren gebeld, contact met ze opgenomen op sociale media en ze gemaild, maar ze reageer niet.

De oplossing

Ruil de verkeerde onderdelen of geef me een terugbetaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat dsw-kuipstoel-kopen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over dsw-kuipstoel-kopen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen