Klacht DSW: DSW discrimineert

Klachtnummer
# 145643
Gebruiker
Anita
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn echtgenoot en ik hebben beiden een zorgverzekering bij DSW, dus 2 polisnummers.
Maar als ik een nota wil declareren van mijzelf via 'mijn dsw' dan kan dat niet...
omdat MIJN MAN HOOFDVERZEKERDE IS!!!

Ik kan zelf dus GEEN ENKELE NOTA zelf INDIENEN via mijn eigen digid!! Dat kon ik voorheen wel.

Nu kan ik dat alleen doen via de digid van mijn man. ...
En als ik het wachtwoord niet weet van zijn digid?

Ik moet dus aan (sarc on) mijn 'heer en soeverein meester' (sarc off) vragen/smeken of hij alsjeblieft een nota van mij wil indienen.
Op de site van DSW staat dat ik de polis kan splitsen. DAT lukt dus ook niet.

DSW heeft telefonisch toegezegd eea aan te passen... voor mij alleen of voor alle vrouwen met een partner....??





De oplossing

Dat ALLE mensen /vrouwen met een partner ZELF een nota zelf via hun eigen digid kunnen blijven indienen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DSW hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DSW?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen