Klacht DTG: DTG liegt: een orderbevestiging zonder order

Klachtnummer
# 264458
Gebruiker
KalbAcc
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Net als anderen op klachtenkompas: ik ontvang een 'orderbevestiging', terwijl er geen enkel contact is geweest. DIt wordt wel gepretendeerd in de orderbevestiging: 'hartelijk dank dat je voor onze oplossingen hebt gekozen'.

DTG doet dit af met 'o dat is niet de bedoeling dat dit zo gaat', echter ik heb al van twee collega-ondernemers exact zelfde verhaal gehoord.

Schandalige manier van zaken doen

De oplossing

telefonisch al doorgegeven dat ik alles opzeg.

6 reacties

  1. Auteur
    KalbAcc
    Datum
    Telefonisch vorige week nogmaals contact opgenomen met verzoek om mij via mail de opzegging/annulering/ontkenning te bevestigen. Na veel geduw en getrek is mij dat toegezegd, echter nog niets mogen ontvangen tot op heden.
  2. Auteur
    KalbAcc
    Datum
    En nog steeds geen reactie, nog steeds geen creditnota. Nu ook brief gestuurd (aangetekend), ook nog geen reactie.
  3. Auteur
    KalbAcc
    Datum
    En nog steeds niet gehoord, geen credit-nota ontvangen, niks.....
  4. Auteur
    KalbAcc
    Datum
    En nog steeds stil aan de 'overkant'
  5. Auteur
    KalbAcc
    Datum
    En we wachten
  6. Auteur
    KalbAcc
    Datum
    zowaar nu de lang verwachte credit ontvangen... erder is er geen enkel contact opgenomen door DTG, (schriftelijke!) klacht en ook niet in behandeling genomen, schandalig bedrijf.

Ook een klacht indienen over DTG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen