Klacht DTG: DTG liegt: een orderbevestiging zonder order

KalbAcc

Net als anderen op klachtenkompas: ik ontvang een 'orderbevestiging', terwijl er geen enkel contact is geweest. DIt wordt wel gepretendeerd in de orderbevestiging: 'hartelijk dank dat je voor onze oplossingen hebt gekozen'.

DTG doet dit af met 'o dat is niet de bedoeling dat dit zo gaat', echter ik heb al van twee collega-ondernemers exact zelfde verhaal gehoord.

Schandalige manier van zaken doen

telefonisch al doorgegeven dat ik alles opzeg.

KalbAcc
    Telefonisch vorige week nogmaals contact opgenomen met verzoek om mij via mail de opzegging/annulering/ontkenning te bevestigen. Na veel geduw en getrek is mij dat toegezegd, echter nog niets mogen ontvangen tot op heden.
    KalbAcc
    En nog steeds geen reactie, nog steeds geen creditnota. Nu ook brief gestuurd (aangetekend), ook nog geen reactie.
    KalbAcc
    En nog steeds niet gehoord, geen credit-nota ontvangen, niks.....
    KalbAcc
    En nog steeds stil aan de 'overkant'
    En we wachten
    KalbAcc
    zowaar nu de lang verwachte credit ontvangen... erder is er geen enkel contact opgenomen door DTG, (schriftelijke!) klacht en ook niet in behandeling genomen, schandalig bedrijf.

Ook een klacht indienen over DTG?