Klacht DTG: Gedwongen winkelnering zonder oog te hebben voor de kwaliteit van de eigen dienstverlening

H. Suichies

Contract in 2015 afgesloten voor 3 jaar adverteren in dtg t/m juni 2018; had ik 2 maanden ervoor moeten opzeggen zo heb ik 3 jaar geleden ondertekend, staat in de kleine lettertjes.
Heb wel aangegeven destijds alleen 3 jaar te willen maar dit is niet vastgelegd op papieren dtg.
Heb bezwaar aangetekend na ontvangst van een niet door ons afgegeven orderbevestiging in Juni tijdens onze vakantie; reactietijd 5 dagen!! Gebeld op 21/6/18, dagtekening 29/6/18. Na herhaald telefonisch contact gezocht te hebben dat we geen prijs meer stellen op vermelding voor deze tarieven etc., oa daar het geen rendement heeft en correcties/aanpassingen niet meer mogelijk zijn.

Ondanks herhaald contacteren vanaf Juni via 020- etc met terugbel-belofte geen telefoon ontvangen tot eind augustus 2018 met de mededeling dat er niets is te veranderen.
Heb aangegeven dit gedwongen winkelnering te vinden, met onplezierige, en een wellicht oneerlijke marketing daar er geen enkel interesse is in de belangen van de klant mbt de vermelding bij dtg.

Contractduur honoreren en niet aan eind contract klant voor voldongen feit stellen ; eerder de mogelijkheid tot wijziging en beëindiging aangeven; wanneer er geen mogelijkheid is tot beëindiging geen orderbevestiging sturen waarop binnen extreem korte termijn moet worden gereageerd.

DTG
    Beste meneer Suichies,

Om te beginnen mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken. Dit is niet de werkwijze die u van DTG mag verwachten. Ik neem uw zaak ter harte. Ik zorg ervoor dat de juiste afdeling binnen onze organisatie contact met u opneemt om tot een oplossing te komen.

William
    Customer Care Specialist DTG