Klacht DTG: Ik wil echt geen telefoongids meer

Klachtnummer
# 194732
Gebruiker
Johan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zover ik terug kan gaan ben ik in ieder geval sinds 2008 afgemeld van de Telefoongids. Sindsdien krijg ik hem ieder jaar zonder uitzondering toch in de bus bezorgd.
Gisteren heb ik contact gezocht met de klantenservice en heb meer dan 30 min in de wacht gestaan. Uiteindelijk kreeg ik wel contact via de chat, maar werd voor gek verklaard.
Vanochtend opnieuw gebeld met de klantenservice, de hoorn werd door jullie medewerkster er op gegooid. Bovendien stelde ze achterlijke vragen (ik ben geen klant!!)
De grens is voor mij bereikt. Ik lig er wakker van. Dit heeft me over de jaren heen zo veel tijd en energie gekost. Ik wil dat er nu een echte oplossing komt.
Dat het één of twee keer mis gaat kan ik begrijpen, maar dat het altijd sinds 2008 misgaat kan echt niet!
De gerichte verspreiding is een mislukking: https://www.dtg.nl/over-ons/nieuws-en-pers/persberichten/start-gerichte-distributie-papieren-telefoongids-en-gouden-gids

De oplossing

Ik zou graag willen dat Masha Kodden me belt zodat ik de impact van de agressieve marketing/verspreiding van de Telefoongids kan toelichten.
Ik zou graag willen dat voor mijn postcode de verspreiding opt-in wordt, zoals hier de proef beschreven wordt: https://www.dtg.nl/klantenservice/distributiebeleid-DTG-Telefoongids-GoudenGids
Op deze manier lijkt me de kans het grootst dat ik voortaan geen ongewenste gids meer krijg.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DTG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen