Klacht DTG: onterechte factuur gestuurd want geen ondertekende opdracht

avanleersum

DTG stuurde een factuur voor het online profiel basis en netwerkprofiel. Er is door mij telefonisch gevraagd om cijfers hoe vaak dit profiel geraadpleegd is, en vervolgens heb ik gemeld dat ik hier geen gebruik meer van wil maken. Voorheen was er contact nog onder de naam gouden gids, en werd er een afspraak gemaakt, en een orderbevestiging gestuurd. Nu zou het automatisch doorlopen, lijkt me geen geldig contract. Op vragen om een orderbevestiging en een handtekening van mij krijg ik herhaaldelijk geen antwoord. Wel sturen ze aanmaningen en dan zelfs een brief van een deurwaarder. Dat is me nog nooit overkomen, geen fijne en eerlijke manier van zakendoen!! Zou ik zo mijn bedrijf runnen had ik geen klanten meer!

factuur kwijtschelden

DTG
    Beste mevrouw Donselaar, erg jammer om te horen hoe u over DTG denkt. Zowel telefonisch als per mail hebben wij u in februari 2019 uitvoerig geïnformeerd. Dit is ook de reden dat we uiteindelijk geen andere mogelijkheid meer zagen, dan uw dossier over te dragen aan ons incassobureau. Doordat uw dossier uit handen gegeven is, kan ik verder geen inhoudelijke informatie meer geven, daarom wil ik u adviseren contact op te nemen met ons incassobureau.

Klantenservice DTG

avanleersum
uit handen gegeven aan incassoburo ondanks het feit dat er niet op mijn vragen werd gereageerd, om mij een getekende opdracht te laten zien. Nu dus een dagvaarding, is mij in mijn 40-jarig bestaan als bedrijf nog nooit gebeurd!!

Ook een klacht indienen over DTG?