Opgelost door DTG: Onterechte factuur word toch in rekening gebracht, terwijl ik op tijd heb geannuleerd.

Poort270

Ik ben al een tijdje geleden gebeld door een medewerker van DTG met een aanbod voor een proefperiode van 2 maanden voor het Netwerkprofiel, hier had ik wel interesse in en heb daarna het abonnement telefonisch met de medewerker afgesloten. Ongeveer een week later heb ik telefonisch het abonnement opgezegd omdat ik er toch geen gebruik van maakte, hierna ontving ik toch een factuur, en werd het geld via een automatische incasso afgeschreven, weer gebeld en deze mocht ik laten storneren, dus ik had het bedrag terug op mijn rekening omdat dit een onterechte incasso was. Tot mijn verbazing krijg ik op 30-11-2018 weer een factuur die ik moet betalen, terwijl het volgens de medewerker was opgelost. Vervolgens heb ik verder geen actie ondernomen, maar nu heb ik een mail van Bos Incasso omdat ik nog niet heb betaald, volgens DTG heb ik dus nog steeds een openstaand factuur, terwijl dat niet correct is. Het abonnement was allang afgesloten en er zou niks in rekening worden gebracht.

Ik ben tevreden als de openstaande facturen niet meer in rekening worden gebracht, want ik ben jullie niks schuldig, heb op tijd geannuleerd maar dit is volgens mij in jullie systeem niet goed gegaan.

DTG
    Beste meneer Poort,

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Hartelijk dank voor het prettige gesprek en fijn dat wij tot een oplossing zijn gekomen.

Ik wens u goede zaken toe.

DTG Klantenservice

Netjes afgehandeld.

Poort270

Ook een klacht indienen over DTG?