Opgelost door DTG: Opzeggen plaatsing advertentie voettotaal

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 329112
Gebruiker
Ahz69
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorig jaar met een medewerker van dtg gesproken over de opzegging alles zou geregeld zijn , echter nu heb ik weer een factuur ontvangen dit was niet de afspraak . Blijkbaar is opzeggen onmogelijk.

De oplossing

Aan de afspraak houden wat betreft de opzegging en het laten vervallen van deze factuur

1 reactie

  1. Auteur
    DTG
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Van t Zelfde,

    Na ons telefonisch contact van vandaag heb ik het contract per direct beeindigd en word de factuur gecrediteerd. Ik vind het fijn dat we de klacht naar u tevredenheid hebben kunnen oplossen.

    Ik ga er van uit u zo voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Claudia
    DTG Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ahz69
Datum
Uiteindelijke oplossing
De nota is gecrediteerd
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DTG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen