Klacht DTG: slechte onprofessionele medewerkers, geen aanrader.

sad Niet opgelost
GeaAH

Begin 2016 website besteld, juli 2017 eindelijk af. Foto's zooo slecht, medewerkers zooo slecht. Uiteindelijk bij het omzetten naar de nieuwe website werd ons verteld dat de mail er heeel even uit moest en direct weer terug gezet werd. Ik heb nu dus nog steeds de omslachtige mail van dtg. Onze contact persoon bij dtg beloofde ons dat het probleem spoedig verholpen zou worden, en dat we de laatste factuur open zouden laten staan tot dit verholpen was. Maar... wel gelijk een boete gekregen voor te late betaling?? Wat blijkt nu dtg weet niet hoe ze dat terug moeten zetten. Afgesproken met onze contactpersoon dat wij zelf iemand inschakelen om de mail terug te zetten en dat dit in mindering gebracht mag worden op de laatste factuur, maar wat schets onze verbazing... krijgen we bericht van een deurwaarde.

De mail moet terug gezet worden of de kosten die wij daarvoor maken in mindering brengen, oftewel terug storten

DTG
    Goedemiddag G.E.A. Huurneman. Wat vervelend om te horen. Dit is zeker niet de werkwijze die u van DTG mag verwachten. Heeft u voor mij uw klantnummer in combinatie met uw postcode en huisnummer. Dan zoek ik het graag voor u uit. U kunt mij uw klantgegevens via een privé bericht doen toekomen. Alvast bedankt.

William
    Customer Care Specialist DTG
    klantnr. 2331580.

Bovendien gebruik je mijn achternaam, dus kun je het klantnr. ook achterhalen.
    M.vr.gr.
    DTG
    Beste meneer Huurneman, Wij hebben zojuist telefonisch met elkaar gesproken over uw klacht. Ik heb u aangegeven dat ik uw klacht ga bekijken en dat ik ga kijken voor een oplossing. Zoals telefonisch afgesproken neem ik begin volgende week contact met u op.

Claudia
    Customer Care Specialist DTG

GeaAH
Er heeft iemand gebeld met de belofte de klacht te gaan bekijken en volgende week terug te bellen. Er is dus nog niets opgelost. Beloftes krijgen we al vanaf 2016 van DTG. We zijn benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

Ook een klacht indienen over DTG?