Opgelost door DTG: vermelding in gids, zonder mijn toestemming

Vincent1268

Mijn telefoonnummer en bedrijf staan vermeld in uw gids, zonder mijn toestemming.
Bij mijn telefoonprovider (Simyo) staat bij nummer vermelding:
" Je nummer wordt nu niet vermeld.".
Waarom sta ik dan wel vermeld in uw gids?

Ik wil dat mijn gegevens zsm uit uw bestand worden verwijderd.
Mvg,

Ik wil dat mijn gegevens zsm uit uw bestand worden verwijderd.

Vincent1268

1e Herhaling van mijn eerder (onopgeloste) klacht geplaatst op 16 oktober 2017 j.l.:

Bij mijn telefoonprovider (Simyo) staat bij nummer vermelding:

" Je nummer wordt nu niet vermeld.".

Waarom sta ik dan wel vermeld in uw gids?

Ik wil dat mijn gegevens PER DIREKT uit uw bestand worden verwijderd.
    Mvg,

De oplossing:
    mijn gegevens verwijderen uit uw bestand.......
    DTG
    Beste meneer/mevrouw Van der Sluis,

Bedankt voor uw tweede reactie op de door u ingezonden klacht. U geeft aan dat u bij ons ongewenst in gids staat vermeld, graag wil ik dit met u uitzoeken en tevens oplossen. Als u kunt aangeven om welke klantnummer, telefoonnummer en vermelding het gaat dan zorg ik ervoor dat uw verzoek direct in behandeling wordt genomen.

Wij hebben echter geen invloed op de particuliere vermeldingen, daarvoor verwijs ik u naar uw eigen telecom-provider. Deze partijen kunnen noteren of u wel of niet vermeld wilt worden in
    De Telefoongids. Mocht u alsnog door uw telecom-provider terug gestuurd worden naar ons dan kunnen wij hier nogmaals naar kijken om het nummer op een andere mogelijke wijze te laten verwijderen uit ons bestand.

Hierbij verzoek ik u vriendelijk om uw klantgegevens te sturen naar het volgende e-mailadres: service@dtg.nl Zodra wij deze hebben ontvangen gaan wij zoals aangegeven hier direct mee aan de slag.

Ik hoop u hierbij naar alle tevredenheid te hebben geïnformeerd en hoop spoedig dit voor u op te lossen.

Marcel Jansen

Klantenservice DTG.
    DTG
    Dag meneer Van der Sluis,

Bedankt voor uw e-mail van 24 oktober.

Ik heb vernomen dat uw vermelding niet meer zichtbaar is bij ons op www.detelefoongids.nl
    Ook zie ik ons CRM systeem dat uw gegevens inmiddels zijn gedepubliceerd.

Dat betekent dat deze informatie niet meer online te vinden zal zijn en wordt aangepast in de eerstvolgende gidspublicatie van De Telefoongids.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben ingelicht en wens u bij deze alvast een fijn weekend toe.

Marcel Jansen
    DTG Klantenservice.

Vincent1268

Ook een klacht indienen over DTG?