Opgelost door DTG: Zonder overleg je een jaar lang iets opdringen waar je niet om gevraagd hebt!

content Opgelost
fysiotherapie de Boekt

Al zo'n 15 jaar worden we jaarlijks gebeld door DTG over de gidsvermelding en online vindbaarheid. Er wordt dan een geluidsopname gemaakt waarin je de afspraken mondeling bevestigt. Dit jaar echter schijnen ze een mail gestuurd te hebben met daarin je offerte die omgezet wordt in een factuur als je niet reageert.
Ik heb die mail niet gezien en ben voor € 755,- de klos!
Telefonisch klagen hielp niet. "algemene voorwaarden". Wat ik ook raar vind is dat de rekening nagenoeg even hoog is als andere jaren terwijl de gids niet meer verschijnt! Zeker nu er een duidelijke verandering is in hun dienstverlening (de gids verschijnt niet meer) hadden ze meer moeite moeten doen om tot overeenstemming te komen!

Passende oplossing: extra regio eraf halen en gewoon weer jaarlijks bellen.

DTG
    Beste meneer Van Veen,

Wat vervelend om te horen dat u het contact met ons als zodanig heeft ervaren. Wat ik u wel kan vertellen is dat wij u net als het voorgaande jaar uitsluitend de kosten voor uw online producten in rekening brengen. Dit betekent dat u vorig jaar een 100 procent korting heeft ontvangen voor uw vermeldingen in de laatste fysieke gidseditie. Onderaan de streep komt het factuurbedrag zelfs lager uit dan vorig jaar, namelijk € 755, 04 in plaats van € 791, 34. Voelt u zich vrij om hierover contact met ons op te nemen als u hier meer informatie over wilt.

William
    Customer Care Specialist DTG

fysiotherapie de Boekt
Nog niets vernomen: rechtsbijstand gaat het overnemen. DTG mag wettelijk deze werkwijze niet volgen! Na Brief heeft DTG gereageerd: Factuur is aangepast conform mijn wensen: € 168,- ex btw minder!

Ook een klacht indienen over DTG?