Klacht DTV-Klimaatservice: Onvakkundig inspectie die zeer veel geld heeft gekost en geen verantwoording van de firma hiervoor.

Klachtnummer
# 250118
Gebruiker
Mojo1968
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Onvakkundige infrarood inspectie bij lekkage aan rioolafvoer in kruipruimte. Duidelijk lek niet gezien. Toezeggingen worden niet nagekomen en na drie weken nog geen inspectierapport. Daarnaast de aanbevolen monteur die de "reparatie" heeft uitgevoerd heeft dit met tape gedaan. Bedrijf belt niet terug ondanks afspraken en geven vage excuses als toch per ongeluk zij aan de telefoon komen.

Gewenste oplossing

De kosten voor de inspectie waren €496,10. De monteur is ongeveer 10 minuten geweest voor de infrarood inspectie. Doordat hier geen enkel begrip van deze firma komt en wij een ander bedrijf hebben moeten inschakelen zou ik een deel van de gemaakte kosten voor de slechte inspectie willen terug krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DTV-Klimaatservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DTV-Klimaatservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen