Klacht DTV-Klimaatservice: Onvakkundig inspectie die zeer veel geld heeft gekost en geen verantwoording van de firma hiervoor.

Mojo1968

Onvakkundige infrarood inspectie bij lekkage aan rioolafvoer in kruipruimte. Duidelijk lek niet gezien. Toezeggingen worden niet nagekomen en na drie weken nog geen inspectierapport. Daarnaast de aanbevolen monteur die de "reparatie" heeft uitgevoerd heeft dit met tape gedaan. Bedrijf belt niet terug ondanks afspraken en geven vage excuses als toch per ongeluk zij aan de telefoon komen.

De kosten voor de inspectie waren €496,10. De monteur is ongeveer 10 minuten geweest voor de infrarood inspectie. Doordat hier geen enkel begrip van deze firma komt en wij een ander bedrijf hebben moeten inschakelen zou ik een deel van de gemaakte kosten voor de slechte inspectie willen terug krijgen.

Wij vinden dat DTV-Klimaatservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DTV-Klimaatservice?