Klacht Dtz Auto's: Apk onwaardige auto verkocht

Remco

Auto gekocht voor 650 euro met een goedgekeurde apk in 29 juni 2014 na 5 uur na aankoop stonden we al stil langs de a4 richting Den Haag we hebben ons weg laten slepen en auto laten maken volgende dag de auto laten nakijken en daar kwam uit dat er heel veel niet in orde was en hij de apk nooit door had gemogen
De koplampen zitten los, de accu lag los, stuurkogel heeft speling, de dynamo was niet goed die heeft het nu begeven en kost weer een hoop geld wat ik niet heb er waren nog meer dingen niet goed maar ik ben geen monteur ik ben afhankelijk van mijn auto voor mijn werk en me kinderen de auto heeft een apk keuring gehad bij Shop en go Bp van aalstlaan 380
2722rx Zoetermeer wellicht slecht nagekeken of afkoping want de defecten waarmee hij de apk niet mee door mocht zaten er al en is niet van 3 maanden tijd ontstaan ik wil gewoon mijn geld terug want dit is een auto die rijp was voor de sloop ik hoop dat er een oplossing komt Mvg Remco de wilde

Of mijn geld terug of een kosteloze reparatie aan de aangegeven punten maar het liefst mijn geld terug ik vertrouw ze niet meer als hun de auto apk goed vinden en veilig dan mogen ze hem aan iemand anders verkopen

Wij vinden dat Dtz Auto's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dtz Auto's?