Klacht Dubarry: mensen geen Dubarry kopen slechte kwaliteit ! geen service!

Klachtnummer
# 284803
Gebruiker
klant=koning?
Datum
0 reacties

Details

De klacht

zool en hak scheuren, de schoenmaker kan dit niet repareren, het materiaal is verpulverd, hierop kan geen hechting gemaakt worden. Na mijn tel. klacht te horen gekregen dat de garantie 1 jaar is. Ik weet niet wanneer de laarzen zijn gekocht, ze zijn van mijn dementerende moeder. Ik kan dus niet achterhalen hoe lang geleden ze zijn gekocht. Er is nog absoluut geen loopslijtage aan de onderkant van de zool, dit ziet eruit als nieuw. Ik weet dat mijn moeder gewend is kwaliteit te kopen. Voor een product in deze prijsklasse mag je verwachten dat het gerepareerd zou kunnen worden.

De oplossing

nu met de sneeuw heeft mijn moeder schoeisel met profiel nodig om valpartijen te voorkomen. Excuus voor de slechte kwaliteit is het minste, compensatie of vervangend product lijkt mij een schone zaak.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dubarry hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dubarry?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen