Klacht Dudok Wonen: Lift is veel te oud om nog goed gerepareerd te kunnen worden.

jeude

Mijn klacht is, dat er veel te laks wordt omgegaan met de enige lift in ons komplex Ambrosiushof in Hilversum. Het onderhoud/vervanging onderdelen wordt afgedaan met het vervangen van essentiële onderdelen met tweede hands spullen.
En maatregelen af te wenden op een VVE die totaal geen zeggenschap heeft.
Zie ook bijgaande brief.

Niet voor mij persoonlijk, maar voor diverse bewoners op hogere verdiepingen die geheel van de lift afhankelijk zijn; met name zijn het ouderen met diverse lichamelijke problemen.
In 1 woord: schandalig.

jeude
    Tot op heden is er niet echt veel gedaan aan het lift-probleem. De monteurs die steeds moeten opdraven zijn het ook zo langzamerhand meer dan zat.
    Dudok Wonen
    Beste,

Dank voor uw bericht. Ik heb uw klacht doorgegeven aan mijn collega's van de juiste afdeling. Zij nemen morgen contact met u op.

Vriendelijke groet, Justine
    jeude
    Ik ben gebeld door dhr. Cor Veenstra en dat heb ik zeer gewaardeerd. Hij heeft voor mij volledige tekst en uitleg gegeven, waarmee ik wel verder kan.

Ook een klacht indienen over Dudok Wonen?