Klacht Duinrell: De rij voor het zwemmen in het Tikibad was te lang.

Klachtnummer
# 182286
Gebruiker
Mary
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Op 17 augustus 2016 ben ik samen met mijn familie naar Duinrell geweest. Ik heb 5 kaartjes gekocht bij de Blokker voor 14.25 om naar Duinrell te gaan. Op de entreekaarten staat dat je onbeperkt kan zwemmen in het Tikibad. Wij hebben gebruik kunnen maken van de attracties maar niet van het Tikibad, omdat de rij te lang was. Ik ben terug gelopen naar de kassa om te vragen wat ik kon doen, toen heeft een medewerkster van duinrel mij een kaartje gegeven dat ik op www.duinrell.nl/ customerservice mijn verhaal kwijt kan. Tot haar spijt kon zij mij niet helpen omdat ik de kaartjes bij Blokker had gehaald.

De oplossing

Ik zal graag een dagje terug willen komen, om Gebruik te maken van het Tikibad. De kinderen en wij als volwassenen waren erg teleurgesteld dat we niet konden zwemmen. Het zal fijn zijn als het bedrijf een dagje kan regelen voor ons, zodat wij kunnen terug komen om alleen te kunnen zwemmen in het Tikibad.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Duinrell hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties