Klacht Duinrell: Discriminatie, intimidatie, vandalisme door security van Duinrell Tikibad

Diks misleidt

Vandaag naar tikibad duinrell gegaan met mijn kinderen van 10 en 13. Voor ons stonden 10 nett jongeren van Marrokaanse afkomst. Deze moesten zich als enige legitimeren terwijl de security zei dat alleen groepen zich moest identificeren en gezinnen niet. I zei tegen die jongens dat de idbewijzen niet gekopieerd mochten worden wat de security toch deed. Toen ging de security zich met mij bemoeien en ik moest mij nu ook identificeren wat ik niet gedaan heb. Ze wilde zich zelf ook niet identificeren waarna ik foto's van hen wilde maken. Dat mocht niet en mijn telefoon werd uit mijn hand geslagen en viel op de grond. Mijn kinderen begonnen te huilen toen er nog meer security om mij heen begonnen te staan en mij wilde provoceren. Ze belette mij ook om weg te gaan terwijl ze allerlei kleinerende opmerkingen maakte. Toen ik vroeg waar hun merkwaardige ausweisbitte beleid op gebaseerd was kreeg ik geen info. In duinrell worden alleen Marrokaanse mensen gecontroleerd. Daar kikker je van op/af.

Excuses en schadevergoeding

Wij vinden dat Duinrell hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Diks misleidt
    Duinrell kwam met een slap verhaal waaruit bleek dat ze het beleid niet zouden aanpassen en de discriminatie dus gewoon door gaat.

Diks misleidt

Ook een klacht indienen over ?