Klacht Duinrell: Een online gekocht kaartje werkte niet, 2 keer betaald voor 1 toegang Onvriendelijk personeel.

R. Fernhout

Wij hadden met de Blokker aktie 5 kaarten gekocht. Wij wilden maandag 24 september naar Duinrell. Vanaf 8:30 's ochtends zijn we bezig geweest de kaarten te activeren. Als er iets mis gaat moet je een half uur wachten om het nogmaals te proberen. We hebben contact opgenomen met Blokker en Duinrell. Uiteindelijk terwijl we aan de telefoon zaten konden we 4 tickets activeren maar de vijfde code werkte niet.
Vier tickets waren geactiveerd en alleen maandag 24 september geldig. Zowel Duinrell als Blokker adviseerde om gewoon te gaan dan zou het daar wel opgelost worden.

Bij aankomst kregen we een totaal onvriendelijk kassamedewerker die niets voor ons kon doen. Vervolgens zijn we naar de receptie gegaan, we waren met drie kleine kinderen. We hebben meer dan een half uur in de Lobby moeten wachten om vervolgens te horen te krijgen dat ze niets voor ons kunnen doen. Ze hadden contact met blokker opgenomen en heel lang in de wacht gestaan, en dit allemaal voor ons. Ze hebben niets met Blokker te maken.

Het was inmiddels na 12:00 Park sluit om 16:00 uur. Ik heb 1 nieuw kaartje moeten kopen van 30,50 terwijl ik kon aantonen dat ik 5 kaartjes reeds had gekocht.

Het blijkt dat het vaker voorkomt dat online kaarten systeem niet werkt. De mensen achter ons hadden ook dit probleem. Ook telefonisch is ons meegedeeld dat er wel eens wat mis gaat.

Het is werkelijk met geen pen te beschrijven hoe Duinrell met hun klanten omgaat en totaal niet meedenkt aan een oplossing en alleen te horen geeft. Wij kunnen er niets aan doen.

We hebben een verschrikkelijke dag op Duinrell gehad. We willen 30,50 terug voor extra betaald kaartje.

We zijn uiteindelijk minder dan 4 uur op het park geweest en willen dit met z''n vijven nog een keer overdoen!

Wij vinden dat Duinrell hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

R. Fernhout
We zijn ontevreden. Duinrell reageert niet op onze klacht. Nogmaals zeer klant onvriendelijk!

Ook een klacht indienen over ?