Klacht Duinrell: Jammer

Klachtnummer
# 589378
Gebruiker
Miranda
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Goedemiddag mijn naam is Miranda van Bogaert ik had geboekt bij duinrell maar ons verblijf is niet zo goed verlopen teen eerst had ik iets bij de snackbar besteld dat is ons helaas niet goed bekomen we waren met 3 personen allemaal de zelfde bestelling flink ziek geworden heb zelfs de hele nacht op de bank moeten slapen daar mijn kamer ook niet helemaal hygiënisch was lag nog ander ondergoed van de vorige bezoeker en niet stofvrij vind het heel jammer we zijn ook eerder vertrokken daar mijn dochter nu ook flink ziek is ik hier in Maastricht op de huisartsenpost heb gezeten met haar ook de kamer van de kinderen was niet helemaal schoon jammer

Gewenste oplossing

Zou toch graag een tegemoetkoming willen krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Duinrell hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Duinrell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen