Klacht Duinrell: Kortingsbon niet geaccepteerd.

Klachtnummer
# 191353
Gebruiker
Parkweg26
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik wilde afgelopen woensdag naar het tikibad met 4 kinderen. Dat kon ivm mijn werk alleen 's avonds. Bij de kassa wilde ik een kortingsbon die ik had inwisselen: deze geeft recht op de 2e en 4e persoon gratis. Bij de kassa werd deze echter niet geaccepteerd omdat deze alleen geldig zou zijn icm een ticket voor ook het park .. Dat lees ik niet uit de beschrijving. Eigenlijk was dit reden om alsnog niet te gaan, maar dat kon ik niet maken naar de kinderen toe, die zich erg verheugd hadden ..

Gewenste oplossing

Alsnog terugbetaling van de entreeprijs voor 2 personen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Duinrell hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Duinrell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen