Klacht Duinrell: MISHANDELD DOOR AGGERESIEFE BEVEILIGER

Xander_

Vrienden van mij waren het Tikibad uit gestuurd en dat was terecht maar waarom ik geen 2e kans kreeg snap ik niet want hun hadden al een waarschuwing gekregen terwijl ik er toen nog niet bij was dus moest ik ook gelijk eruit dus ik ging vragen waarom en hoezo dus toen was ik nog rustig en moest wachten tot dat iemand me kluisje kon openen toen nadat ik me spullen pakte moesten ik en nog een paar vrienden in een hok omkleden waar we toen telkens een woorden wisseling kregen en waar de beveiligers ons niet rustig lieten omkleden en met grof taal gebruik ons te lijf ging toen werden we naar buiten geleid via de trap waarop de beveiliger mij hard heeft geknepen en geduwd waar door nu last heb aan me arm en me rug ( we hebben het gefilmd en er zijn foto’s van de schade wat hij bij mij heeft aangericht hierbij wil ik dat jullie zo spoedig mogelijk contact op nemen of ik ga het op een andere manier oplossen de keuze is aan jullie.

Neem contact op om het te bespreken op xanderb@live.nl

Wij vinden dat Duinrell hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?