Klacht Duinrell: Na het kopen van tickets Duinrell geen beschikbaarheid meer in het park

Klachtnummer
# 469636
Gebruiker
Poonam
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 105 euro overgemaakt naar Duinrell. Pas na de betaling van de tickets wordt aangegeven dat er geen beschikbaarheid meer is. Je krijgt geen geld terug.

Gewenste oplossing

ZSM geld terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Duinrell hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Duinrell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen