Klacht Duinrell: niet gekregen waarvoor we in eerste instantie hadden geboekt.

Klachtnummer
# 594513
Gebruiker
bikkel/bobo
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vanwege Corona is mijn boeking met 2 kinderen (5 en 7) voor een week in een Duingalow voor het pretpark Duinrell verschoven van april 2020 naar maart 2022. Bij aankomst in maart 2022 bleek dat het pretpark en andere faciliteiten als supermarkt, restaurant e.d. gesloten was en alleen van het zwembad mocht op bepaalde tijden gebruik worden gemaakt. Een enorme teleurstelling voor de kinderen en voor ons.

Gewenste oplossing

een nieuwe datum aanbieden voor een week in een Duingalow als het pretpark open is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Duinrell hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Duinrell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen