Klacht Duinrell: Tikibad is de horror (duur, onaardig personeel, onhygienisch, druk en erg koud)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 286978
Gebruiker
M. de Groot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorige week ben ik met mijn vriendin en mijn neefje, nichtje, vanwege hun verjaardag naar het Tikibad gegaan.
Graag deel ik mijn negatieve ervaring.

1) Aankoopproces; ik had even snel op mobiel gekeken hoeveel de entree was. 16,50. Ik denk mooi. Met 4 euro korting van de Postcodeloterij maakt dat 12,50. Bij kassa blijkt. Er zijn enkel tickets van 20. Stel ik had tickets online gekocht, dan had ik ook niet de korting van de postcodeloterij kunnen verrekenen. Fake dus!
Verwachting: consistentie online en offline prijzen.
2) Aankoopproces 2: Mevrouw bij kassa deed alsof haar neus bloedde en niet van online prijzen afwist. (Hoezo niet? Dat weer je toch). Kan me ook niet voorstellen dat dit een handige prijsstrategie is.
Verwachting: mevrouw bij kassa is op de hoogte van wat er online op de website wordt vermeld.
3) Comfort: Kleine omkleedhokjes, koude lucht in zwembad, koud zwemwater. Mijn nichtje kreeg er zelfs blauwe lippen van.
Verwachting: Subtropisch zwemparadijs, tropische aankleiding enz.
4) Hygiene: Veel achterstallig onderhoud, loshangende kabels, zichtbaar purr enz.
Verwachting: Tijdige renovatie.
5) Drukte: Gigadruk. Overal rijen en golfslagbad hutje mutje.
Verwachting: beter entreebeleid

Hier kunt u de klacht ook nog eens nalezen:
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/duinrell/klachten/tikibad-is-de-horror-%28duur%2C-onaardig-personeel%2C-onhygienisch%2C-druk-en-erg-koud%29/details?complaintId=6a4ee7e5-4f52-4ac9-86a1-c97f61e00f25

Ik hoop op een inhoudelijke reactie van uw zijde. Tot op heden mag iedereen weten dat Tikibad verloren geld en tijd is.

De oplossing

Zie boven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Duinrell hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. de Groot
Datum
Uiteindelijke oplossing
Duinrell heeft gemeld: - verwarmingsinstallatie een storing had (vanwaar het water en zwembad zo koud is). - online wordt gewerkt met variabele prijzen, welk element ik zelf nog niet ontdekt heb. - duinrell heeft 4 vrijkaartjes aangeboden. Aardig bedacht, maar denken zij dat ik er nog een keer wil zwemmen?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?