Wij vinden dat Duinrell hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Duinrell: Zeer slechte organisatie
Details
Klacht
Op 31-juli 2023 heb ik 2 tickets gekocht om met mijn dochtertje van 7 jaar te komen zwemmen (vanuit Soest). Wij zijn vaker geweest en het was altijd leuk en goed. Deze maal allerminst. Zeer teleurgesteld zijn wij naar huis afgedropen.Wat was er mis? Wij hadden kaarten om vanaf 16.00 uur het zwembad in te mogen (zoals wij altijd doen). Nu kostte het ruim een uur alvorens wij überhaupt het zwembad in konden. Dit alles omdat er chaos was bij de kluisjes en chaos in de kleedruimtes. Vreselijk. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Eenmaal in het zwembad bleek dat er veel mensen aanwezig waren om dezelfde tijd. Hierdoor was er, naast ellenlange rijen bij de glijbanen, ook niet veel ruimte om "gewoon" te zwemmen.
Al met al een zeer onbevredigende ervaring. Gevaarlijke situaties door veel te veel mensen. Chaos bij kluisjes, ook bij vertrek. Zonde, zonde, zonde van ons geld
Gewenste oplossing
Restitutie €55 en €15 parkeergeld. Ik heb ze al benaderd maar hun klantenservice is net zo slecht als de organisatie van het plannen van het aantal mensen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.