Klacht Dump-prijzen.com: onjuist geleverd product geleverd n.a.v. [verwijderd] reclame

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 418470
Gebruiker
A.R. Francois
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op de website heb ik besteld een dikke warme gevoerde winter legging t.w.v. € 19,95 + 4,95 verzendkosten (Op de foto's is ook echt te zien dat de legging aan de binnenzijde met dik bont is gevoerd)
en ik kreeg toegestuurd een dunne ongevoerde zomer legging t.w.v. 7,95
N.a.v. mijn klacht met een medewerker van de klantenservice kreeg ik 2 opties: of ik behoud de zomerlegging en ontvang 25% van de aanschafprijs retour of ik zend het misleidend geleverde product op eigen kosten retour.
Ik ben het hier niet mee eens want wat er geleverd is lijkt totaal niet op het product wat ik besteld heb.

Gewenste oplossing

Het product terug nemen, het betaalde bedrag ad € 24,90 terugstorten en de retourskosten voor hun rekening nemen want wat ze geleverd hebben lijkt totaal niet op het product wat ze aanbevelen. Dit is echte [verwijderd].

Bijlagen

Geboden oplossing
Nee, de klacht is helaas NIET naar tevredenheid opgelost. Het mag dan misschien zo zijn dat het bij de wet geregeld is dat je bij een refund maar 1x verzendkosten vergoed krijgt , dat zou ook terecht zijn, als ik niet tevreden zou zijn over het product maar hier is sprake van het feit dat ik niet geleverd heb gekregen wat ik besteld heb. Jullie geven zelf deze fout toe dus zie ik niet in waarom ik moet betalen voor jullie fout. Er is niets opgelost maar bieden dezelfde oplossing aan. Ik wordt er trouwens ook van beticht gescholden te hebben. Ben me hier niet van bewust. Heb alleen geschreven dat jullie reclame misleidend is (Dit woord is echter door krantenkoppen geschrapt) en hier is niets van gelogen (zie mijn bijgeleverde foto) Dus laat ik het er niet bij zitten en ga ik er daarom vooralsnog vanuit dat jullie ook de 2e retourkosten voor jullie rekening nemen. (Ik wens niet te betalen voor jullie fout)
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Dump-prijzen.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Helaas is het in de wet vastgelegd dat de klant verantwoordelijk is voor 1 x verzendkosten. Mocht u uw artikel terugsturen voor een refund, krijgt u uw initiele aankoopbedrag inclusief de eerste verzendkosten retour. Overigens is het niet zo fijn dat u zo scheldt na een gewoon menselijk foutje.
    Wij horen graag waar u voor kiest.

    Met vriendelijke groet,

    Hans
    Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dump-prijzen.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen