Klacht Dungelmann: abominabele klantenservice bij Dungelmann schoenen

Klachtnummer
# 321999
Gebruiker
KLANTENSERVICE
Datum
0 reacties

Details

De klacht

IK PROBEER AL EEN PAAR DAGEN CONTACT TE KRIJGEN MET DE KLANTENSERVICE, ZOWEL TELEFONISCH ALS PER MAIL. LEVERING IS TE LAAT EN BIJ NAVRAAG IN DE WINKEL AAN DE WEISSENBRUCHLAAN TE ROTTERDAM WERD ONS MEEGEDEELD DAT ZIJ NIETS MET DUNGELMANN HADDEN TE MAKEN, ZIJ WERKTEN ER ALLEEN MAAR EN WE MOESTEN HET MAAR UITZOEKEN EN CONTACT OPNEMEN. MAAR JA DAT IS NU JUIST DE MOEILIJKHEID. WE WERDEN ZEER ONBESCHOFT BEHANDELD EN HET PERSONEEL INTERESSEERT HET TOTAAL NIETS.
HEB VIJF PAAR BESTELD OP 2 SEPTEMBER, LEVERING BINNEN 3 WERKDAGEN EN HET IS NU 11 SEPTEMBER EN IK HEB 1 PAAR SCHOENEN MAAR WEL 275 EURO BETAALD.

De oplossing

zorgen dat de levering z.s.m. naar mij wordt verzonden en dat de klantenservice bereikbaar is!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dungelmann hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dungelmann?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen