Klacht Dura-vermeer: Slechte Kwaliteit asfalt en heeeeeeel dun uitgevoerd

Bazin

Dura Vermeer in najaar 2017 asfalt gelegd slechte kwaliteit bij de overgang naar de hoofdweg zitten dunne plekken zou overlaagd worden de rand van het asfalt brokkelt af en de overgang naar de brug is met koudasfalt afgewerkt maar daar zitten kuilen waar het water in blijft staan maar alles zonder garantie want ik had toch geen poot om op te staan werd mij fijntjes medegedeeld na mijn vraag of het niet verbeterd kon worden. Vervolgens naar het bedrijf nog een mail gestuurd met de klachten zou doorgestuurd worden naar desbetreffende afdeling nooit meer iets gehoord. Naar mijn idee heb ik toch wel heel veel geld betaald voor dat stukje van 60 meter wat er even snel werd bij gepakt want ze waren toch aan de weg asfalteren de bocht om en klaar was het 2250 euro voor ons heel veel geld zonder garantie maar wel met factuur?

reparatie of compensatie regelen we zelf iemand

Wij vinden dat Dura-vermeer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dura-vermeer?