Klacht Durako: Durako laat je zitten en komt hun belofte niet na.

sad Niet opgelost
M.M.T. Vos

In 1998 zijn er kunststofkozijnen geplaatst door Durako op de eerste verdieping. In 2000 het kunststof dakkapel en in 2004 de voordeur. Nu laat het folie los van alle ramen op de eerste verdieping en ook van het dakkapel laten afdekplaten los.
Contact gezocht met Durako begin januari. Zij gaven mij het volgend antwoord.

Met de leverancier, waar de kozijnen vandaan komen, doen wij al lang geen zaken meer.

Ik geef u het adres van deze leverancier, zodat u contact met hen kunt opnemen.
Zij kunnen u hierin beter helpen.

De garantie is inmiddels verstreken.
Ik heb met Profel contact gezocht maar die gaven aan dat zij alleen de kozijnen kunnen repareren voor 1648,02 Euro maar niet de afdekplaten. Zij verwijzen mij daarvoor terug naar Durako. Ik heb toen weer een mail verzonden maar kreeg geen antwoord. Ik heb nu ongeveer 1 maand geleden telefonisch contact gehad met Durako en zij zouden mijn mail in behandeling nemen. Hij had de mail nog niet gezien. Tot op heden heb ik nog niets vernomen.

Ik vind het vreemd dat als je voor duurzaam kiest het kunststof zomaar kan loslaten. Het is gekocht en geplaatst toen bij Durako maar zij verwijzen me door naar de leverancier in Eersel. Ik verwacht toch wel wat coulance omdat het een flinke aanschaf was. De reparatie is 1648,02 maar dan moet nog apart de afdekplaten gerepareerd worden. Een grote kostenpost voor mij. Wie gaat dat nu doen? Durako of de leverancier? Ik zou graag zien dat alles in een gerepareerd kan worden.

Wij vinden dat Durako hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

M.M.T. Vos
Wederom geen reactie.

Ook een klacht indienen over Durako?