Klacht Durako: Durako laat je zitten en komt hun belofte niet na.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 361261
Gebruiker
M.M.T. Vos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 1998 zijn er kunststofkozijnen geplaatst door Durako op de eerste verdieping. In 2000 het kunststof dakkapel en in 2004 de voordeur. Nu laat het folie los van alle ramen op de eerste verdieping en ook van het dakkapel laten afdekplaten los.
Contact gezocht met Durako begin januari. Zij gaven mij het volgend antwoord.

Met de leverancier, waar de kozijnen vandaan komen, doen wij al lang geen zaken meer.

Ik geef u het adres van deze leverancier, zodat u contact met hen kunt opnemen.
Zij kunnen u hierin beter helpen.

De garantie is inmiddels verstreken.
Ik heb met Profel contact gezocht maar die gaven aan dat zij alleen de kozijnen kunnen repareren voor 1648,02 Euro maar niet de afdekplaten. Zij verwijzen mij daarvoor terug naar Durako. Ik heb toen weer een mail verzonden maar kreeg geen antwoord. Ik heb nu ongeveer 1 maand geleden telefonisch contact gehad met Durako en zij zouden mijn mail in behandeling nemen. Hij had de mail nog niet gezien. Tot op heden heb ik nog niets vernomen.

De oplossing

Ik vind het vreemd dat als je voor duurzaam kiest het kunststof zomaar kan loslaten. Het is gekocht en geplaatst toen bij Durako maar zij verwijzen me door naar de leverancier in Eersel. Ik verwacht toch wel wat coulance omdat het een flinke aanschaf was. De reparatie is 1648,02 maar dan moet nog apart de afdekplaten gerepareerd worden. Een grote kostenpost voor mij. Wie gaat dat nu doen? Durako of de leverancier? Ik zou graag zien dat alles in een gerepareerd kan worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Durako hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.M.T. Vos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wederom geen reactie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Durako?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen