Klacht Duran Zwembad: Onhygienische zwembad

Bezoeker1112

Sinds enkele maanden zwem ik in het zwembad in Diemen. Bij mijn 1e bezoek viel het al op dat er een muffe lucht bij het water hing. Ik gebruikte zowel grote bad als de bubbelbad. Het viel me op dat ik na elk bezoek (wekelijks 1 of 2 keer) ziek werd. Ik kreeg o.a. Verhoging hoofdpijn keelpijn oorpijn. In andere zwembaden (zoals Miranda bad Amsterdam en Vrijbuiter Almere) had ik hier geen last van. Aangezien Duran op 10 min. Afstand ligt ging ik daaheen. Na een keelontsteking besloot ik enkele weken niet te Zwemmen. In de tussentijd is mijn vader, die normaal in Amsterdam-Noord zwemt, 1 keer in Duran gaan zwemmen. Ook hij werd ziek en lag 2 weken met oorontsteking thuis. Gisteravond besloten mijn vriend en ik te gaan zwemmen. Ook hem viel de muffe geur op. Hij kreeg tijdens het zwemmen last van oorpijn en ik wederom keelpijn. Toen wij In het ondiepe bad gingen zwemmen en de glibberige bodem onder onze voeten voelden en nog meer stank roken, besloten wij weg te gaan. Resultaat: beide ziek

Regelmatige check van het zwembad. Niet alleen door perdoneel van het duran bad, maar ook door een onafhankelijke instantie. Begrijp wel dat de gezondheid van de gasten in gevaar loopt en dat o.a. Ik me als student niet volledig op school kan richten door een keelontsteking die lang aanhoudt.

Duran Zwembad is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.