Klacht Durk Hoveniers: Beschadiging van mijn achtertuin

Carole

Durk hoveniers heeft de tuin van mijn buurman opnieuw ingericht. Men heeft besloten om de tuin zodanig in te richten en te verhogen, dat al het regenwater wegloopt naar mijn tuin.
Door de extra water overlast als gevolg hiervan, heb ik overstroming in mijn huis gehad.
Om dit te voorkomen heb ik een deel van mijn tuin opnieuw laten inrichten. Ik heb mijn terras vervangen door grind omdat het water beter hierdoor zal weglopen. Dit heeft goed gewerkt en heb ik geen wateroverlast gehad.
Afgelopen donderdag heeft Durk hoveniers, zonder mijn toestemming, de schutting tussen mijn tuin en de tuin van mijn buren verplaatst en met biezen de rand van het terras van mijn buurman verhoogd. Door deze werkzaamheden is mijn tuin beschadigd. Er is nu een grote gat tussen de schutting en de rand van mijn net aangelegde grind en de regen op het terras van mijn buurman stroomt weer in mijn tuin. Een professionele tuinman hoort beter werk dan dit te verrichten.

Ik wil graag dat Durk hoveniers de volledige kosten betaalt van het herstellen en aanpassen van de in oktober 2015 uitgevoerde werkzaamheden in mijn tuin, zo dat ik geen overstroming vanuit de tuin van mijn buren weer hebt. Verder wil ik een vergoeding van € 500 voor het ongemak van de overstroming in mijn huis veroorzaakt door zijn werkzaamheden in de tuin van mijn buurman. Ik wil ook een schriftelijke bevestiging dat Durk hoveniers geen werkzaamheden in de tuin van mijn buren zal uitvoeren, als het gevolg van deze werkzaamheden is dat mijn tuin wordt beschadigd en/of dat ik wateroverlast uit de tuin van mijn buurman zal krijgen.

Wij vinden dat Durk Hoveniers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Durk Hoveniers?