Opgelost door Durlinger Schoenen: Tweede paar ecco schoen gebroken en poreus

Marie

Met het hele gezin kopen wij de schoenen bij Durlinger in Horst. Zelf koop ik altijd schoenen van ecco omdat deze meteen goed zitten en lekker lopen.nu heb ik voor de tweede maal net na een half jaar de schoenen gebroken en poreus.de schoenen waren contant betaald en na een half jaar is de bon weggegaan.ik ben er mee terug gegaan naar het filiaal en zij geven aan: geen bon, dan kun je ook niets verhalen.de schoenen heb ik alleen in de ochtend aan(thuiszorg).zelf vind ik het jammer dat de filiaalleidster hierin niet tegenmoet wil komen daar wij toch onze schoenen daar kopen en ze al zeer snel stuk zijn

Ik zou willen dat ze de klacht serieus namen en een eventuele tegenmoetkoming.

Durlinger Schoenen
    Geachte mevrouw Te Baerts,Uw klacht wordt zeker serieus behandeld door onze medewerkers. Als u ongeveer kunt aangeven wanneer u de schoenen gekocht heeft, dan kunnen we de betreffende transactie terugvinden en zullen de klacht dan ook gezamenlijk afhandelen met Ecco. U kunt zich hiervoor gewoon melden in een van onze filialen.Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u ook altijd telefonisch contact opnemen met onze klantenservice 046-4515757.
    Marie
    Contact gehad met Durlinger. Klacht is netjes afgehandeld.

Marie

Ook een klacht indienen over Durlinger Schoenen?