Klacht Dutble: Dit bedrijf lijkt op grote schaal betaalde producten niet te leveren en komt beloftes niet na.

sad Niet opgelost
Stigter

Op 25 maart 2019 ben ik lid geworden van Dutble. Een dag later heb ik per mail mijn premium lidmaatschap opgezegd en aangeven dat het welkomsbedrag tweemaal van mijn rekening gehaald was. Na een bevestiging dacht ik dat de zaak daarmee was afgedaan. Helaas kwam ik er in juni pas achter dat er elke maand twee keer €9 van mijn rekening was gehaald; mijn account had ik blijkbaar niet opgezegd, maar 'gedisabled'. Enfin, na frequent heen-en-weer ge-mail, beloofde Kevin mij (17-07-19) het volgende: ik zou een tweede welkomsbox krijgen met in plaats van het geadverteerde horloge iets anders "...we hebben helaas maar een gelimiteerde hoeveelheid items die ik aan kan bieden :(. Daarnaast ga ik natuurlijk de ketting voor je opschrijven, en ik denk (nog niet helemaal zeker) dat deze dan vrijdag de deur uit gaan!?"
Tevens zou ik 2 zomerboxen krijgen met verschillende preferences n.a.v. de extra betalingen die ik had gedaan omdat blijkbaar de 2 accounts die ik had, niet samengevoegd konden worden.
In augustus vroeg ik Kevin of hij al iets wist en een collega schreef: "Daarnaast zijn er in beide actieve DutBle Box lidmaatschappen een aantal maande niet betaald. Dit is dan ook de reden waarom jouw twee Zomer Boxen nog niet verstuurd zijn." Dit is onjuist; ik heb zelfs betaalbewijzen in mijn e-mails meegestuurd.
Eind oktober werd mij, nadat ik nog steeds mijn zomerboxen niet had ontvangen en de beloofde ketting niet in de welkomsbox zat, weer een email geschreven. Hun reactie hierop was: "Het is op dit moment erg moeilijk om een extra zomerbox te versturen. Als oplossing wil ik je een giftcard van 75 euro aanbieden, hiermee kun je je eigen goodiebox samenstellen.” In die zelfde mail stond ook: “Ik heb even in ons systeem gekeken en zie dat er een zomerbox en een box 5 is voor je aangemaakt. Deze worden als het goed is volgende week verstuurd!

Het is nu februari, ik heb noch mijn ketting, noch de zomerbox, noch de €75 giftcard ontvangen. Op mijn laatste twee e-mails heb ik geen reactie ontvangen. Ik durf mijn account niet te cancelen, want dan ben ik bang dat ik helemaal niets meer van ze hoor.

Overigens heb ik een box ontvangen (box 5, want er was ondertussen al geld van mijn rekening gehaald) en net als de welkomsbox, was de inhoud nog niet eens de helft van het geld waard.

Op Google reviews en andere review sites lees ik gelijksoortige klachten.

Graag zou ik mijn geld terug willen voor de boxen die ik niet heb ontvangen, maar wel heb betaald. Als dat niet mogelijk is (wat ik gezien hun werkwijze niet verwacht) wil ik binnen een maand de beloofde ketting, zomerbox en giftcard van €75.

Wij vinden dat Dutble hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Stigter
Ik kreeg twee weken geleden een e-mail dat mijn bericht gelezen zou worden en ze zo snel mogelijk zouden reageren. Tot op heden geen reactie gekregen.

Ook een klacht indienen over Dutble?