Klacht DutchFitnessJunkie.nl: Ali Express dropshipper, slechte kwaliteit en GEEN nette afhandeling consumenten retourrecht

Margreet

Helaas doet Dutch fitness junkie aan drop shipping. Je kan beter zelf bij Ali Express bestellen, want dan ben je beter beschermd je geld retour te ontvangen indien je niet tevreden bent, dan wanneer je via Dutch Fitness junkie besteld. Ik kocht het hoofd hangmat. Ik heb 2 maanden mogen wachten tot het werd bezorgd. Uiteindelijk werd het in een typische witte plastic enveloppehoes geleverd (dus niet netjes in een doos oid) zonder pakbon. Het hangmat was duidelijk van minder kwaliteit dan de foto op de website van DFJ deed hopen (daar bijv. een stoffen binnenkant, terwijl de mijne goedkoop plastic is). De elastieken rekken veel te ver uit en het ding is gewoon niks waard, het totaal niet wat ze zeggen dat het voor je nek ed zou doen. Er staat op de site bij 100% tevredenheidsgarantie en 30 dagen bedenktermijn. Maar zodra je wilt retourneren, komt er een adder onder het gras en vertelt Esther van Dutch Fitness Junkie je schaamteloos dat het een Hygiene product betreft dat niet retour genomen kan worden. Maar.. ze kan je wel [quote] "onder hoge uitzondering, omdat het helemaal niet mag volgens de algemene voorwaarden" 40% van het aankoopbedrag retourneren.
Afzetters. Schaamteloos.
Ik ben nog in overleg met Esther, ik zal haar de foto's nog sturen en vertrouw nog op een keurige afhandeling.

Mijn aankoopbedrag 100% retourneren.

DutchFitnessJunkie.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Margreet
    Ik wacht nog op reactie van Dutch Fitness Junkie nu zij de foto's hebben en kunnen zien dat wat ik kreeg, niet overeenkomt met wat zij aanboden.

Margreet
Niets meer vernomen van FitnessJunky. https://www.rtlnieuws.nl/economie/life/artikel/5174415/aliexpress-dropshipping-lang-wachten-te-veel-betalen-drystyler

Ook een klacht indienen over DutchFitnessJunkie.nl?