Klacht Dutch Global Express: Ze reageert niet op mijn klachten na post-pakket was verdwijnen

Klachtnummer
# 143049
Gebruiker
James
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 3 juni 2015 een pakket verstuurd met 3S code : 3SYYPJ2258367 via Dutch Global Express bv, tot 25 juni 2015 is er nog steeds geen opvolgen via track en trace, behalve is aangegeven: zending is aangemeld.

Zoals vermelde op hun website kan men schadevergoeding indienen via e-mail : claim@dgexpress.nl. er wordt ook aangegeven afhandeling tijd gaat 1 tot 3 maanden duren.
Ik heb tot nu toe 3 keer schadevergoeding moest indienen op dato 25 juni, 29 juli, en op 9 november, tot heden na 6 maanden geen enkel reactie van Dutch Global Express bv gehad.

De oplossing

Reageren op mijn e-mail, laat mij weten dat er een onderzoek is opgestart?
en als pakket is kwijtgeraakt afhandelen dan de zaak.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dutch Global Express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dutch Global Express?