Wij vinden dat Dutch Global Express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Dutch Global Express: Ze reageert niet op mijn klachten na post-pakket was verdwijnen
Details
De klacht
Ik heb op 3 juni 2015 een pakket verstuurd met 3S code : 3SYYPJ2258367 via Dutch Global Express bv, tot 25 juni 2015 is er nog steeds geen opvolgen via track en trace, behalve is aangegeven: zending is aangemeld.Zoals vermelde op hun website kan men schadevergoeding indienen via e-mail : claim@dgexpress.nl. er wordt ook aangegeven afhandeling tijd gaat 1 tot 3 maanden duren.
Ik heb tot nu toe 3 keer schadevergoeding moest indienen op dato 25 juni, 29 juli, en op 9 november, tot heden na 6 maanden geen enkel reactie van Dutch Global Express bv gehad.
De oplossing
Reageren op mijn e-mail, laat mij weten dat er een onderzoek is opgestart?en als pakket is kwijtgeraakt afhandelen dan de zaak.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.