Dutch Glories

actief

Over ons

Beste klanten van Dutch Glories, Helaas hebben wij het besluit genomen om onze webshop te sluiten. Onze intern problemen zijn dusdanig groot dat wij genoodzaakt zijn om deze stap te nemen. Graag willen we ieder van jullie er op attenderen dat wij de deuren pas officieel sluiten als de laatste pakketjes de deur uit gaan evenals onze retour betalingen of betalingen van gecancelde orders. Tevens zal het recht van retourneren nog steeds van toepassing zijn. Gelukkig zijn wij in staat om alles tot een goed einde te brengen. Ieder van jullie zal dus krijgen wat hij toekomt. Op dit moment hebben wij nog een klein beetje tijd nodig om orde op zaken te stellen. Wellicht kun je begrijpen dat er met een sluiting van een bedrijf enorm veel bij komt kijken. Op dit moment zijn een groot aantal klanten inmiddels op de hoogte gesteld. Ben je nog niet op de hoogte gesteld? Dan zal je van ons voor het nieuwe jaar een e-mail inclusief oplossing krijgen. Kan je hier niet op wachten? Neem gerust contact met ons op. Onze e-mail en chat blijven de komende tijd beschikbaar. info@dutchglories 09:00-17:00 (ma t/m vrij) FB chat 09:00-17:00 (ma t/m vrij) Als laatste rest ons een woord van dankbaarheid. Wij willen al onze trouwe klanten en volgers bedanken voor jullie support. Tevens het begrip voor de huidige situatie waarderen we enorm. Hartelijk dank! Met vriendelijke groeten, Het team van Dutch Glories

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
0 klachten Onbekend

Beoordelingen

Geen recente beoordelingen

Waarom via Klachtenkompas?

• Maximale aandacht voor je klacht
  • Alles rondom je klacht in één overzicht
  • Gemakkelijk, gratis en (vaak) effectief
Van de Consumentenbond

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over Dutch Glories?